Kangurki

Szanowni Rodzice!

Zebranie podsumowujące obserwację wstępną, odbędzie się 25.10.2017 r. (środa) o godz. 15.30

Serdecznie zapraszamy!


24 października dzieci z grupy „Kangurków” idą do Teatru Małego na przedstawienie pt. „Plastusiowy pamiętnik”. Całkowity koszt biletów to 17zł/os. Prosimy o wpłatę 8, 50 zł u nauczycieli w grupie (reszta kwoty zostanie pokryta z funduszy RR). Spektakl zaczyna się o 10.15


PAŹDZIERNIK W KANGURKACH


DRODZY RODZICE

SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA UROCZYSTOŚĆ PASOWANIA NA PRZEDSZKOLAKA,

KTÓRA ODBĘDZIE SIĘ 05.10.2017 O GODZINIE 15.30


ZAMIERZENIA OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNE

WRZESIEŃ 2017

  

OŚRODKI ZAINTERESOWAŃ:

  • WITAJ PRZEDSZKOLE 09-08.09

stara się nazywać kąciki zabaw w sali, zna wyposażenie

sali oraz stałe miejsce zabawek, klocków i układanek,

– potrafi spokojnie rozstać się z rodzicem,

– poznaje zasady i normy zabawy w grupie rówieśniczej,

– stara się przestrzegać reguł ustalonych w grupie,

– aktywnie uczestniczy w zabawach proponowanych przez nauczyciela,

– tworzy grupowe drzewo przyjaźni przy użyciu farb.

  • JA I MOI KOLEDZY 09-15.09

rozpoznaje  i nazywa części ciała,

potrafi wysłuchać krótkiego opowiadania, wierszyka, bajeczki,

bawi się z innymi dziećmi przy piosence „Krasnoludki”, „Puszek Okruszek”, „Czy chudzi czy grubi”,

próbuje samodzielnie spożywać posiłki oraz sygnalizuje swoje potrzeby fizjologiczne,

wie, jak nazywa się grupa, do której uczęszcza oraz gdzie żyją kangurki i czym się odżywiają.

  • OWOCOWY ZAWRÓT GŁOWY 09-22.09

zapoznaje się z nową porą roku, wie jakie są oznaki jesieni,

– słucha opowieści nauczyciela oraz przygląda się ilustracjom,

– próbuje odpowiadać na pytania związane z nową porą roku,

– ćwiczy sprawność paluszków poprzez zabawy plastyczne oraz paluszkowe,

– rozwija sprawność narządów mownych,

– doskonali zmysły poprzez obserwację i degustację zdrowych i pysznych owoców.

  • JESIEŃ W LESIE 09-29.09

rozpoznaje i nazywa wybrane zwierzęta leśne,

wie, jak wyglądają dary lasu (szyszki, żołędzie, kasztany, orzechy), segreguje je do właściwych pudełek oraz przelicza na miarę swoich możliwości,

tworzy zwierzątka z plasteliny oraz masy solnej,

potrafi ułożyć prostą, trzy-elementową historyjkę obrazkową,

poznaje wygląd i nazwę drzew i ich owoców,

porusza się w rytm muzyki, uczestniczy w zabawach ruchowych,

bierze udział w świętowaniu Dnia Chłopaka.